Referanser

«Vi har fått mye oppmerksomhet rundt våre produkter»

Publisert den: 2019-06-24

Joakim Espegard
Daglig leder
Norwegian Wood Design


Boligmesse og Compass Fairs er ryddige og fleksible med tanke på både plassbehov, plassering og rigging. De tilbyr også gratis kaffe, snacks og frukt til utstillere før og under messe, og vi får følelsen av å bli godt ivaretatt av Compass Fairs på deres arrangementer. Både før og under messen har vi fått mye oppmerksomhet rundt våre unike produkter. Vi har noen spesielle produkter som krever spesielt kvalitetsbevisste kunder, og noen av disse kommer innom Boligmesse for å se på nyheter. Den store massen på Boligmesse er likevel ikke i vår kundegruppe. Selv om vi generelt selger lite under messer, tror vi Boligmesse har vært et positivt bidrag til å løfte folks oppmerksomhet mot våre produkter, slik at vi får en fremtidig inntjening. Flesteparten av de besøkende ble oppmerksomme på oss for første gang under messen, men flere hadde også planlagt sitt besøk til vår stand på grunn av en fin artikkel i messeavisen og Boligmessemagasinet. Dette, sammen med at vi selv brukte sosiale medier for å sende folk til messen, bidro til mange besøkende på vår stand.