«Fornuftig bruk av markedsføringspengene»
«Vi var veldig fornøyde med vår første Boligmesse i Vikingskipet i 2016, og deltok for andre gang våren 2017. Begge årene gjennomførte vi cirka 25 befaringer de to påfølgende månedene etter messen. Så langt i 2017 har vi fått enda flere messerelaterte jobber enn året før, så årets messe ble enda mer vellykket for vår del. Dessuten ble vi kåret til messens beste stand, noe som var veldig hyggelig.
Messene ble besøkt av folk med konkrete oppgraderingsbehov, på utkikk etter løsninger og en reell leverandør å tegne kontrakt med. Vi traff potensielle kunder utenfor vår vanlige, geografiske radius, og de ville trolig aldri ha oppsøkt butikken vår.
Messedeltagelse er en mye bedre måte å bruke markedsføringspengene på, enn svindyre avisannonser hvor man ikke vet hvem man når. Nå traff vi akkurat de som trengte oss – besøkende på Boligmessen er godt oppvarmet av sine egne behov til hjemmet. Vi har selvsagt meldt oss på til neste år.»