Referanser

«Deltakelsen ga en pangstart på satsningen vår»

Publisert den: 2018-06-22

Jonathan Røthe

Utvendig Renhold


Vi bestemte oss for å bli med på messen i Kristiansand litt i siste liten, og som førstegangsutstiller opplevde vi at vi fikk god hjelp med bestilling og veiledning gjennom hele prosessen. Dialogen med prosjektleder var god, og hun forsto hva vi ønsket å oppnå på messen. Vi lagde et konkret messetilbud det var lett å si enten ja eller nei til når man møtte oss på standen, noe som førte til veldig mange positive svar. Vi hadde som mål å gjennomføre 100 salg, men det endte med det dobbelte, og i løpet av messehelgen fikk vi konvertert like mange salg som vi gjorde i hele 2017. Dette ga en pangstart på satsningen vår, og vi fant ut at behovet for det vi tilbyr var enda større enn vi trodde. For startups som lurer på om det finnes et marked der ute, er deltakelse på Boligmesse en unik mulighet til å få en god indikasjon på om det er noe å satse på eller ikke.

Den aller største fordelen med å delta på Boligmesse, var likevel at vi kom så nær kundene. Med digital markedsføring og flyers i postkassene til folk får du ikke mulighet til å forklare hva du ønsker å hjelpe kunden med, men på messen kan du fortelle om det du driver med til alle du møter. Du kommer veldig nær kunden på veldig kort tid, noe som er svært verdifullt.